در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب با حضور ۳۶۰۱ برند که با مشارکت بیش از ۲میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد، بیمه پاسارگاد در گروه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری با کسب رتبه دوم در گروه اصلی بانک و بیمه با انتخاب شرکت کنندگان برگزیده شد. این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده شد تا در زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آید.

گسترده ,بیمه ,برند ,بیمه پاسارگاد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بسم الله الرحمن الرحیم (صالحین) شرکت سقف متحرک ساینا فیروزه کوبی دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش closed فان سیتی , عکس بازیگران, عکس خنده دار, عکس عاشقانه, مدل لباس جهان خالی از حجت نمی ماند louisexvkvfjba Web